اجرای طرح فرهنگی-دانش آموزی نجات آب در بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ مدرسه راهنمایی گام بلندی برای فرهنگ سازی
نجات آب کشاورزی
و هر چیزی را از آب زنده قرار دادیم

مسئول روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان با بیان این مطلب به خبرنگار ما گفت: طرح نجات آب بیش از ۳۰۰هزار دانش آموز مقطع راهنمایی در مناطق شهری و روستایی استان را در برمی گیرد و این طرح در سه مرحله آگاهی بخشی، حساس سازی و آموزش راهکارها پیگیری می شود.

«مهندس محمد دانش» افزود: وضعیت منابع آبی استان به خصوص منابع آب زیرزمینی طی چند دهه اخیر به دلیل اضافه برداشت و رعایت نشدن قوانین مربوطه در وضعیت نامساعدی قرارگرفته است.

وی تصریح کرد: مجموعه فعالیت های طرح فرهنگی -دانش  آموزی نجات آب کشاورزی در ۶نظام آموزشی، مشارکتی، ارتباطی، رسانه ای، تشویقی، ارزیابی و ارزشیابی برنامه ریزی شده و اجرا می شود.

دانش گفت: نتایج ارزیابی ها نشان از آن دارد که اجرای طرح فرهنگی-دانش آموزی نجات آب مورد استقبال گسترده دانش آموزان و معلمان استان واقع شده و نتایج به دست آمده تاکنون بسیار رضایت بخش و امیدوارانه محسوب می شود.

وی خاطر نشان ساخت: در حال حاضر اهمیت حفظ منابع آب زیرزمینی تا حدودی بر همگان روشن شده است و از این رو نهادینه سازی آن با آموزش به موقع نسل آینده در مدارس بسیار تاثیرگذار خواهد بود. چنان چه کودکان به اهمیت حفظ منابع آب آگاه شوند در آینده در مصرف و بهره برداری از آن کوشا خواهند شد و البته این آموزش ها باید به صورت مستمر در جامعه ادامه داشته باشد.

سایت نجات آب

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 26 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 13:21 :: توسط : SAPE

درباره وبلاگ
به وبلاگ ماخوش آمدید
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نجات آب کشاورزی و آدرس nejat-ab.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 4
بازدید کل : 631
تعداد مطالب : 8
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1